• Modulul va oferi urmatoarele functionalitati :

– Se vor putea administra categorii de obiecte
– Se vor putea administra tipuri de obiecte
– Fiecare obiect va avea o lista de atribute administrabila cu denumire si valori posibile pt fiecare atribut distinct (lista dropdown in interfata) spre exemplu : Camasi cu atribute : culoare, marime, tip nou/vechi
– Unele atribute vor putea fi obligatorii pentru comanda de necesar/achizitie
– Obiectele vor putea fi cerute printr-o comanda de necesar

– Obiectele vor putea fi incarcate in stocul unei locatii/unei persoane
– Obiectele vor putea fi transferate intre locatii (log si urmarire a transferului)
– Va exista un raport de stoc pe locatie cu posibilitatea de filtrare tip obiect
– Va exista un raport de stoc pe fiecare agent cu posibilitatea de filtrare tip obiect
– Va exista un dialog pentru a modifica stocurile pe agent si pe locatie
– Stocurile de obiecte mobile sa poata fi actualizate de catre responsabilul agentiei
– Stocurile de obiecte fizice sa poata fi actualizate doar de catre un administrator